İSTANBUL / PENDİK - Pendik İTO Şehit Ahmet Aslanhan Anadolu İmam Hatip Lisesi

Haberler

Mrt

Toplantıda velilerin LGS sürecinde öğrencilere nasıl destek olacaklarına yönelik öneriler paylaşıldı, LGS sürecinde DYK kursları ve koçluk sistemi anlatıldı.

YKS hazırlık sürecinde öğrencilerimizin moral ve motivasyonunu arttırmak ve hedef belirleme konusunda desteklemek amacıyla düzenlediğimiz üniversite tanıtım gezileri devam ediyor. Bu hafta İstanbul Teknik Üniversitesi ve Gebze Teknik Üniversitesi gezilerini 12. sınıf öğrencilerimizle gerçekleştirdik. Üniversiteler hakkında bilgi alıp öğrencilerin kampüs havasını teneffüs ettiği bir gezi oldu.  Öğrencilerimize gezide eşlik eden Ahmet Topçam ve İlker yazmış hocalarımıza teşekkür ederiz.

Şbt

Taking the STEM Classroom Outdoors" (Esnek Sınıf İçi ve Sınıf Dışı Öğrenme) isimli Erasmus projesi kapsamında faaliyetlerimize devam ediyoruz. Okul dışı etkinlik kapsamında Pendik Bilim ve Sanat Merkezini (Bilsem) ziyaret ettik. Bilsem öğretmenlerinden Süleyman Seren’den; Bilsem’in faaliyet alanları, eğitim süreçleri ve projelere katkıları konusunda bilgi aldık. STEM Enerji projemiz hakkında fikir alışverişinde bulunduk. Pendik Bilsem’e ve Süleyman Seren hocamıza teşekkür ederiz.

Yetim kardeşlerimize yönelik her yıl düzenlediğimiz "İHH İyilikte Yarışanlar" konulu yardım kampanyamızda lise kategorisinde Hazırlık-B Sınıfı öğrencilerimiz öne çıktı.

Öğrencilerimiz dönem boyunca yaptıkları örnek bir dayanışma ve yardımlaşma çalışmasıyla dikkatleri üzerlerine çekti. Okulun yetim kardeşlerimize destek olmak için başlattığı kumbara etkinliklerine katılan sınıfımız dönem boyunca yaptıkları yardımlarla ilk sırada yer alarak hem yetim kardeşlerimize umut oldu hem de okul idaremiz tarafından kahvaltı etkinliğiyle ödüllendirildi.

İBB Gözdağı Tesisleri'nde okul Müd. Yard. Gökçe Özkan ve İngilizce Koordinatörümüz Dilek Özkan'ın da katılımlarıyla gerçekleşen etkinliğimiz çok keyifli anlara sahne oldu.

Gün sonunda yetim kardeşlerimize destek olmaya ve yardımlaşma faaliyetlerimize can-ı gönülden destek vermeye devam kararı ile etkinliğimiz sona erdi.

Şbt

İstanbul'da yapılan Bilim Olimpiyatları 1. Aşama sınavında 23 öğrencimiz bir üst sınava girmeye hak kazandı. Okulumuz İstanbul Geneli 126 okul arasında finale kalan öğrenci öğrenci sayısıyla, İstanbul il üçüncüsü oldu. Pendik'te 2. aşamaya hak kazanan toplam 60 öğrenciden 23 'ünün bizim öğrencimiz olması eğitimde başarımızın somut göstergesi oldu. Öğrencilerimize 2.aşama sınavında başarılar diliyor, bu başarıda büyük katkısı olan değerli öğretmenlerimize teşekkür ediyoruz.

Musa YERİŞENOĞLU ve Vedat VELİOGLU hocalarımızın önderliğinde okuma gruplarımızda öğrencilerimizle Mesnevi'den Seçmeler kitabını okuduk.

İlçenin hazırlamış olduğu Mesnevi Okumaları programına katıldık. Güzel bir program oldu. Daha sonra öğrencilerimizle birlikte Pendik Sahil Camisi'nde öğle namazını eda ettik. Programa destek veren herkese teşekkür ederiz.

Şbt

"Söz uçar yazı kalır." Gönlümüzde ortaya çıkan duyguların, aklımızda beliren düşüncelerin bizim dışımızda başka insanlar tarafından da okunması anlaşılması ve yaşanması için bir fırsattır yazı yazmak ve yazar olmak. İşte bu amaca hizmet edecek bir etkinlik okulumuzda Pendik Belediyesinin desteği ile yapılmaktadır.

Gençlerimizin edebiyatımızın seçkin örneklerini okuyacağı, o eserlerden ilham alacağı, kendi düşüncelerini ve duygularını Türkçemizin ifade gücü ile güzel bir şekilde kaleme alacakları bir "Yazarlık Mektebi" okulumuzda roman yazarı Musa Yaşaroğlu tarafından yapılmaktadır.

Bu etkinliğe katkı sağlayan Pendik Belediyesi yetkililerine, Okul müdürümüze ve değerli Roman yazarımıza ve etkinlik koordinatörümüz Engin Karakoyun hocamıza şükranlarımızı sunuyoruz.

Etkinliğimiz her pazartesi 18.30-20:30 arasında okul kütüphanesinde devam edecek.

Şbt

Okul tanıtım gezileri kapsamında Sancaktepe Teknoloji Anadolu İmam Hatip Lisesi'ni ziyaret ettik.

Zengin fiziksel imkanları, öğrencilerin kendilerini geliştirebilecekleri teknoloji temelli kulüp çalışmalarıyla, henüz 4. yılı olmasına rağmen çok değerli bir okul olduğunu söyleyebiliriz.

Okul tanıtımında bize eşlik eden değerli öğretmen ve öğrencilerimize teşekkür ederiz.

Şbt

Yiğit Miran Akbulut evladımız için başlattığımız yardım kampanyasında siz değerli velilerimizin desteği ile TOPLAM: 18.040₺ toplanmıştır.

Maddi ve manevi katkılarınız dan dolayı tüm velilerimize teşekkür ediyoruz.

Rabbim yardımlarınızı makbul eylesin, evladımıza acil şifalar ihsan eylesin inşallah

Şbt

Okul Aile Birliğimiz 14 Şubat Çarşamba günü öğrencilerimize yönelik ”Çiğköfte ayran Partisi" düzenledi.

Çok keyifli bir ortamda gerçekleşen etkinliğimize tüm öğrenci ve öğretmenlerimiz katıldı.

Hazırlık ve ikram aşamasında desteklerini esirgemeyen Okul Aile Birliği Üyelerimize ve değerli velilerimize şükranlarımızı sunuyoruz.

Şbt

Pendik Kaymakamımız Sn. Mehmet Yıldız ve Şube Müdürümüz Sn. Ertan Saygın, okulumuzu ziyaret ettiler. Öğretmenler Odasında Öğretmenlerimiz ile buluşan Pendik Kaymakamımız Sn. Mehmet Yıldız ve Şube Müdürümüz Ertan Saygın, sınıflarımız da ziyaret ederek öğrencilerimizle sohbet edip derslerinde başarılar dilediler. Okul idaremizden Eğitim öğretim faaliyetlerimiz ve okulumuzla ilgili bilgi aldılar. Daha sonra Öğlen arasında okulumuzun yemekhanesinde öğrencilerimiz ile aynı masada öğlen yemeği yediler, sohbet ettiler.

Sn. Kaymakamımız Mehmet Yıldız beye ve şube müdürümüze değerli vakitlerini ayırıp bizlerle beraber oldukları için çok teşekkür ediyoruz.

Her yıl dönem sonlarında daha önce olduğu gibi il ve ilçelerdeki Din Öğretimi Şube Müdürlerinin işbirliği ile gerçekleşen KAZANIM DEĞERLENDİRME SINAVINI (KDS)15 Şubat 2024 Perşembe Günü tüm sınıf seviyelerinden ( 5-6-7.sınıf) Yüz yüze ve eş zamanlı olarak gerçekleştirdik.

Şbt

Gezi Kulübü olarak 11 ve 12.Sınıf Öğrencilerimizle, Seda Karabük hocanın davetiyle, Medipol Üniversitesi'ne gezi düzenledi. Hocanın davetiyle gerçekleşen etkinlik, katılımcılara üniversitenin modern kampüsünü keşfetme ve akademik ortamını yakından tanıma fırsatı sundu. Gezi, öğrencilere eğitim hayatına dair benzersiz bir deneyim sunarken, sosyal etkileşim ve bilgi paylaşımı için de önemli bir platform sağladı.

Seda Karabük hocamıza ve Etkinlikte öğrencilerimizi yalnız bırakmayan   İlker Yazmış ve Seda Gülkanat Tuncer’e hocalarımıza teşekkür ederiz

Bakanlığımızın "Dilimizin Zenginlikleri" ve Valiliğimizin "Ben Okuyorum İstanbul Okuyor" projeleri kapsamında öğrencilerimiz ile birlikte Atatürk Kültür Merkezindeydik.

Şbt

Bu sene 11. düzenlenecek olan yarışma tanıtım programı düzenlendi. Her yaş grubuna hitap eden bol ödüllü yarışma için okulumuz konferans salonunda tanıtım programı düzenlendi.